Волинський Денис Андрійович
Документи:
- sST2 AS a marker of the treatment of patients after myocardial infarction with accompanying arterial hypertension on the background of treatment with meldonium and folic acid [Текст] / D. A. Volynskyi, I. P. Vakalyuk, R. V. Denina et al. // Art of Medicine. — 2023. — № 4. — С.10-16.
- Волинський, Д. А.
Перспективи застосування мельдонію та фолієвою кислоти для покращення стану пацієнтів з ішемічною хворобою серця та супутньою артеріальною гіпертензією [Текст] / Д. А. Волинський // Art of Medicine. — 2021. — № 4. — С.13-19.
- Волинський, Д. А.
Комбінований вплив мельдонію та фолієвої кислоти на якість життя пацієнтів із стабільною ішемічною хворобою серця й супутньою артеріальною гіпертензією [Текст] / Д. А. Волинський, І. П. Вакалюк // Терапевтика. — 2022. — т.3, № 4. — С.5-12.
- Роль науково-дослідної роботи студента у формуванні майбутнього фахівця [Текст] / О. І. Готюр, Р. В. Деніна, Д. А. Волинський, О. І. Кочержат // Art of Medicine. — 2019. — № 3. — С.85-88.
- Варіабельність серцевого ритму в постінфарктних хворих із серцевою недостатністю [Текст] / Р. В. Деніна, Н. М. Середюк, І. П. Вакалюк та ін. // Терапевтика. — 2021. — т.2, № 3. — С.27-33.
- З досвіду викладання дисципліни "Основи біоетики " спеціальності "Фізична терапія,ерготерапія" [Текст] / І. Г. Купновицька, С. М. Калугіна, Н. В. Губіна та ін. // Art of Medicine. — 2023. — № 4. — С.197-200.
- Роль дисципліни "клінічна практика" у підготовці майбутніх фахівців медичних закладів вищої освіти [Текст] / Н. М. Середюк, Р. В. Деніна, П. П. Звонар та ін. // Art of Medicine. — 2021. — № 1. — С.132-136.
- Психолого-педагогічні аспекти навчання у студентів медичного закладу вищої освіти з англійською мовою викладання [Текст] / І. О. Якубовська, Я. Л. Ванджура, І. Ю. Ванджура та ін. // Art of Medicine. — 2021. — № 1. — С.142-149.
- Психолого-педагогічні чинники навчальної діяльності студентів англійської мови викладання [Текст] / І. О. Якубовська, Н. Б. Тимочко, Т. В. Налужна та ін. // Актуальні питання підвищення якості освітнього процесу : Збірник тез Науково-практичної конференції з міжнародною участю 17 травня 2019 року. — Івано-Франківськ : ІФНМУ, 2019. — С.190-191.
|