Освіта вища-якість
Документи:
- Kostyshyn, A. B.
Ensuring the quality of higher education under current conditions [Текст] / A. B. Kostyshyn // Архів клінічної медицини ( дар). — 2020. — № 2. — C.38-42.
- Sopiha, M. O.
Socio-psychological methods of providing the education quality of future doctors [Текст] / M. O. Sopiha, O. I. Pylypyshyn // Медична освіта. — 2020. — № 2. — С.133-136. — Materials of international scientific and practical conference "Professional communication culture of the future doctor: linguistic, pedagogical and philosophical aspects" [Ternopil, june 4-5, 2020].
- Zencaka, A.
The role of adult vocational education in business environment in Latvia [Текст] / A. Zencaka // Медична освіта. — 2020. — № 1. — С.93-101.
- Астап'єва, О. М.
Нові вимоги до вищої медичної освіти в умовах глобалізації та інтеграції навчання [Текст] / О. М. Астап'єва // Український радіологічний журнал = Український радіологічний та онкологічний журналю. Ukrainian Journal of Radiology and Oncology. — 2020. — т.XХVIII, № 3. — С.287-293.
- Питання розвитку іншомовної освіти в державах закордоння крізь вимір наукового дискурсу українських компаративістів (кінець XX - початок XXI ст.) [Текст] / Г. В. Білавич, Л. М. Височан, Б. П. Савчук, Г. І. Кліщ // Медична освіта. — 2021. — № 3. — С.5-10.
- Благініна, С.
З досвіду Німеччини: забезпечення якості освіти в минулому і в наш час [Текст] / С. Благініна // Вища школа. — 2017. — № 9. — С.87-99.
- Бобало, Ю.
Управлінські впливи системи внутрішнього забезпечення якості в закладах вищої освіти [Текст] / Ю. Бобало // Вища освіта України. — 2019. — № 2. — С.10-29.
- Рейтингування діяльності науково-педагогічних працівників та кафедр - вагома складова системи внутрішнього забезпечення якості освіти у ВДНЗ України "Буковинський державний медичний університет" [Текст] / Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський, Є. П. Ткач // Медична освіта. — 2017. — № 3. — С.48-54. — Матеріали XIV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, присвяченої 60-річчю ТДМУ, "Сучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні" [18-19 травня 2017 року, м. Тернопіль].
- Бурак, О. Л.
Вплив пандемії COVID-19 на якість навчання: результати опитування студентів-іноземців [Текст] / О. Л. Бурак, Ж. М. Золотарьова, Н. Б. Федорків // Медична освіта. — 2021. — № 3. — С.31-39.
- Гриценко, Л.
Моніторинг якості освіти: компетентнісно-діагностична наукова позиція [Текст] / Л. Гриценко, Л. Лисенко // Вища школа. — 2019. — № 12. — С.26-36.
- Дзюба, С.
Матеріальне стимулювання публікаційної активності науково-дослідної роботи викладачів закладів вищої освіти [Текст] / С. Дзюба // Вища освіта України. — 2018. — № 2. — С.19-27.
- Костишин, А. Б.
Фахова передвища освіта - основа якісної вищої освіти [Текст] / А. Б. Костишин // Art of Medicine. — 2020. — № 4. — С.114-119.
- Курбатов, С.
Якість вищої освіти в контексті інтернаціоналізації діяльності сучасного університету [Текст] / С. Курбатов // Вища освіта України. — 2019. — № 4. — С.40-44.
- Левченко, Л. В.
Тенденції покращення якості вищої освіти.Європейський досвід [Текст] / Л. В. Левченко // Актуальні питання підвищення якості освітнього процесу : Збірник тез Науково-практичної конференції з міжнародною участю 17 травня 2019 року. — Івано-Франківськ : ІФНМУ, 2019. — С.152.
- Імплементація симуляційного навчання в об'єктивний структурований клінічний іспит для студентів медичного факультету на кафедрі акушерства та гінекології [Текст] / І. М. Маланчин, Л. М. Маланчук, В. М. Мартинюк, Л. Є. Лимар // Медична освіта. — 2019. — № 4. — С.93-97.
- Моцюк, Ю. Б.
Складові нової академічної культури науково-педагогічних працівників [Текст] / Ю. Б. Моцюк // Медична освіта. — 2021. — № 3. — С.123-128.
- Освітній процес і система управління якістю освіти в підготовці медичних фахівців [Текст] / М. М. Рожко, Г. М. Ерстенюк, В. В. Капечук, М. О. Іванців // Медична освіта. — 2017. — № 3. — С.68-71. — Матеріали XIV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, присвяченої 60-річчю ТДМУ, "Сучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні" [18-19 травня 2017 року, м. Тернопіль].
- Свиридюк, В. З.
Наукометричні критерії оцінки результатів наукових досліджень студентів Житомирського медичного інституту як важливий чинник підвищення якості професійної медичної освіти [Текст] / В. З. Свиридюк, В. В. Свиридюк // Магістр медсестринства. — 2019. — № 2. — С.86-99.
- Тимрук-Скоропад, К. А.
Оцінювання якості викладання та навчання у студентів спеціальності "Фізична терапія, ерготерапія": адаптація української версії анкети ETLQ [Текст] / К. А. Тимрук-Скоропад, Л. М. Ціж, Ю. О. Павлова // Art of Medicine. — 2021. — № 2. — С.170-179.
- Ткаченко, В. І.
Система управління якістю: якість освіти, науки та клінічної практики в первинній медичній допомозі, законодавчо-нормативна база [Текст] / В. І. Ткаченко // Сімейна медицина. — 2020. — № 1-2. — С.8-13.
- Аналіз особливостей дистанційного навчання та можливість його повноцінної інтеграції у навчальний процес [Текст] / І. К. Чурпій, Н. Р. Голод, О. В. Янів та ін. // Art of Medicine. — 2020. — № 4. — С.135-139.
- Чурпій, І. К.
Професійна майстерність викладача як складова системи якості вищої освіти [Текст] / І. К. Чурпій, Н. М. Зінченко // Актуальні питання підвищення якості освітнього процесу : Збірник тез Науково-практичної конференції з міжнародною участю 17 травня 2019 року. — Івано-Франківськ : ІФНМУ, 2019. — С.188.
- Взаємозв'язок показників поточної та екзаменаційної успішності вивчення фармакології здобувачами вищої фармацевтичної освіти як індикатор для моніторингу якості освіти [Текст] / С. Ю. Штриголь, В. В. Цивунін, І. М. Риженко та ін. // Фармакологія та лікарська токсикологія. Pharmacology and drug toxicology. — 2020. — т.14, № 2. — С.140-148.
|