Студенти-інтерактивні технології
Документи:
- Studying the discipline of free choice "Ultrasound Diagnostics in Obstetrics and Gynaecology" [Текст] / I. A. Ancheva, I. Z. Gladchuk, E. M. Mokriienko et al. // Репродуктивне здоров'я жінки. Reproductive health of woman. — 2023. — № 5. — С.13-19.
- Melnychuk, I. M.
Peculiarities of creating interactive educational environment in vocational training of future madical specialists [Текст] / I. M. Melnychuk // Медична освіта. — 2020. — № 2. — С.87-91. — Materials of international scientific and practical conference "Professional communication culture of the future doctor: linguistic, pedagogical and philosophical aspects" [Ternopil, june 4-5, 2020].
- Protsyk, H. M.
Development of students' cognitive activity [Текст] / H. M. Protsyk // Медична освіта. — 2020. — № 2. — С.113-121. — Materials of international scientific and practical conference "Professional communication culture of the future doctor: linguistic, pedagogical and philosophical aspects" [Ternopil, june 4-5, 2020].
- Tymochko, N. B.
Interactive education methods use during internal medicine teaching of 6-year students [Текст] / N. B. Tymochko // Art of Medicine. — 2019. — № 1. — C.191-193.
- Tymoshchuk, O. V.
Modern principles of innovative educational technologies use in the masters of medicine training [Текст] / O. V. Tymoshchuk // Art of Medicine. — 2019. — № 1. — C.194-198.
- Астап'єва, О. М.
Сучасні тенденції викладання у вищій школі (за матеріалами курсу стажування та міжнародної конференції з інтернаціоналізації освіти) [Текст] / О. М. Астап'єва, О. І. Паскевич, Ю. Я. Федуленкова // Український радіологічний журнал. — 2019. — т.XХVII, № 2. — С.150-153.
- Питання організаційно-педагогічного та методичного забезпечення навчання студентів медичних факультетів ХНМУ [Текст] / О. М. Астап'єва, Р. М. Спузяк, О. І. Паскевич та ін. // Український радіологічний журнал. — 2018. — т.XХVI, № 4. — С.287-289.
- Учебные видеофильмы как интерактивный компонент обучения на кафедре педиатрии, неонатологии и детских инфекций Донецкого национального медицинского университета [Текст] / И. В. Балычевцева, И. Г. Самойленко, О. Е. Чернышева и др. // Здоровье ребенка. — 2018. — т.13, № 3. — С.140-142.
- Боднарук, Ю. Б.
Поєднання інтерактивних форм навчання та мультимедійних технологій на курсі"дитяча стоматологія"навчально-наукового інституту післядипломної освіти Івано-Франківського національного медичного університету [Текст] / Ю. Б. Боднарук // Art of Medicine. — 2019. — № 1. — С.173-175.
- Особливості застосування технічних засобів у навчальному процесі студентів з дисциплін "Основи практичної діяльності у фізичній реабілітації (вступ до спеціальності)", "Терапевтичні вправи" і "Біомеханіка та клінічна кінезіологія" [Текст] / В. І. Бондарчук, А. В. Бай, К. В. Миндзів, О. В. Вайда // Медична освіта. — 2019. — № 3. — С.6-13.
- Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у галузі медичної освіти України [Текст] / Д. В. Вакуленко, Н. О. Кравець, А. М. Добровольська, Н. Я. Климук // Медична освіта. — 2019. — № 3. — С.58-61.
- Васкул, Н. В.
Застосування інтерактивних методів навчання у системі вищої медичної освіти [Текст] / Н. В. Васкул, Р. М. Мізюк // Актуальні питання підвищення якості освітнього процесу : Збірник тез Науково-практичної конференції з міжнародною участю 17 травня 2019 року. — Івано-Франківськ : ІФНМУ, 2019. — С.7.
- Впровадження інтерактивних технологій навчання в процес викладання дисципліни "радіологія" [Текст] / З. Я. Витвицький, В. М. Рижик, П. Ф. Дудій, Х. З. Лаврук // Актуальні питання підвищення якості освітнього процесу : Збірник тез Науково-практичної конференції з міжнародною участю 17 травня 2019 року. — Івано-Франківськ : ІФНМУ, 2019. — С.11.
- Сучасні технології викладання теми "Функціональні гастроінтестинальні розлади у дітей (відповідно до Римських критеріїв IV)" на VI курсі медичного факультету [Текст] / О. П. Волосовець, С. П. Кривопустов, В. Є. Хоменко, О. В. Мозирська // Медична освіта. — 2017. — № 3. — С.87-90. — Матеріали XIV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, присвяченої 60-річчю ТДМУ, "Сучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні" [18-19 травня 2017 року, м. Тернопіль].
- Герзанич, Н. І.
Методи інтерактивного навчання у формуванні професійної компетентності лікарів-інтернів-стоматологів [Текст] / Н. І. Герзанич // Український журнал медицини, біології та спорту. — 2020. — т.5, № 3. — С.387-391.
- Інтерактивні методи навчання як спосіб розвитку творчих здібностей студентів на практичних заняттях із менеджменту та маркетингу у фармації [Текст] / О. В. Геруш, К. В. Садогурська, А. О. Паламар, Н. Я. Музика // Медична освіта. — 2017. — № 3. — С.91-94. — Матеріали XIV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, присвяченої 60-річчю ТДМУ, "Сучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні" [18-19 травня 2017 року, м. Тернопіль].
- Дмитрів, А. М.
Інтерактивні технології навчання на заняттях з фізичної та колоїдної хімії [Текст] / А. М. Дмитрів, А. О. Стецьків // Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих навчальних закладах Прикарпаття ІІІ-ІV р. акредитації : тези науково-методичної конференції 28 квітня 2014 року. — Івано-Франківськ : ІФНМУ, 2014. — С.33-34.
- Досвід використання інтерактивного методу навчання на занятті "зміни слизової оболонки ротової порожнини при дерматозах з аутоімунним компонентом" [Текст] / М. С. Залізняк, Н. В. Гасюк, С. І. Бойцанюк та ін. // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. — 2020. — № 3. — С.33-36.
- Використання інтерактивних технологій навчання з елементами симуляційного сценарію на післядипломному етапі підготовки інтернів-педіатрів [Текст] / Л. А. Іванова, М. Н. Гарас, І. Б. Горбатюк, Л. І. Романчук // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. — 2020. — № 3. — С.20-23.
- Сучасні підходи щодо якісної підготовки студентів-стоматологів до складання фармакології на ліцензійному інтегрованому іспиті "Крок 1" [Текст] / О. Г. Кметь, Н. Д. Філіпець, І. Г. Кишкан та ін. // Клінічна та експериментальна патологія (в дар). — 2018. — т.XVII, № 2. — С.148-150.
- Книш, І.
Нова освітня парадигма в контексті сучасних технологій [Текст] / І. Книш, Н. Кочубей // Вища школа. — 2017. — № 9. — С.100-115.
- Козирацька, Л. М.
Застосування ігрових технологій на практичних заняттях при вивченні акушерсько-гінекологічних дисциплін [Текст] / Л. М. Козирацька // Магістр медсестринства. — 2018. — № 2. — С.75-78.
- Колодницька, О. Д.
Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови (за професійним спрямуванням) у студентів медичних ВНЗ за допомогою інтерактивних технологій і методів навчання [Текст] / О. Д. Колодницька // Медична освіта. — 2018. — № 4. — С.52-55.
- Коробейникова, Я. С.
Досвід застосування інтерактивних методів проведення лекцій при підготовці студентів [Текст] / Я. С. Коробейникова, О. Д. Мельник // Актуальні питання підвищення якості освітнього процесу : Збірник тез Науково-практичної конференції з міжнародною участю 17 травня 2019 року. — Івано-Франківськ : ІФНМУ, 2019. — С.29.
- Використання інтерактивної моделі навчання студентів клінічної фармакології та клінічної фармації методом конкурентних груп [Текст] / І. Г. Купновицька, І. П. Фітковська, В. І. Клименко, Н. В. Губіна // Art of Medicine. — 2018. — № 2. — С.112-115.
- Мазуркевич, М. О.
Проблемний метод як інноваційна форма організації навчального процесу у закладах вищої освіти медичного спрямування [Текст] / М. О. Мазуркевич // Магістр медсестринства. — 2018. — № 2. — С.79-84.
- Впровадження освітніх інтерактивних технологій у навчальний процес на кафедрі акушерства і гінекології [Текст] / В. М. Мартинюк, Л. М. Маланчук, І. М. Маланчин, Л. Є. Лимар // Медична освіта. — 2021. — № 3. — С.49-52.
- Мельничук, І. М.
Використання інтерактивних методів навчання у підготовці майбутніх педіатрів до роботи в команді [Текст] / І. М. Мельничук // Медична освіта. — 2020. — № 4. — С.43-46.
- Досвід використання інтерактивних методів навчання під час викладання дисципліни"внутрішня медицина" [Текст] / Т. В. Мергель, У. В. Юсипчук, Н. В. Савчук та ін. // Актуальні питання підвищення якості освітнього процесу : Збірник тез Науково-практичної конференції з міжнародною участю 17 травня 2019 року. — Івано-Франківськ : ІФНМУ, 2019. — С.43.
- Використання кейс-методу у викладанні фармакології для студентів медичного факультету [Текст] / О. М. Олещук, А. В. Чорномидз, С. Л. Маланчук та ін. // Art of Medicine. — 2018. — № 2. — С.123-129.
- Павлій, В. В.
Досвід застосування інтерактивних методів для оптимізації навчального процесу іноземних клінічних ординаторів [Текст] / В. В. Павлій // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. — 2018. — № 1. — С.17-20.
- Інтерактивні технології навчально-пізнавальної діяльності - інноваційні методики змішаного навчання [Текст] / Т. О. Перцева, Л. І. Конопкіна, Т. В. Кіреєва та ін. // Медична освіта. — 2018. — № 4. — С.73-76.
- Метод CASE-STUDY як інтерактивна модель навчання на кафедрі акушерства та гінекології [Текст] / А. П. Петулько, М. В. Медведєв, Т. О. Лоскутова та ін. // Медична освіта. — 2018. — № 3. — С.64-66.
- Сучасні технології та інноваційні підходи в освітній діяльності інституту підвищення кваліфікації спеціалістів фармації [Текст] / О. Ф. Пімінов, Д. Л. Великий, С. В. Огарь та ін. // Соціальна фармація в охороні здоров'я. — 2018. — т.4, № 4. — С.19-27.
- Разнатовська, О. М.
Організація навчально-методичного забезпечення освітнього процесу на кафедрі фтизіатрії і пульмонології Запорізького державного медичного університету на додипломному рівні [Текст] / О. М. Разнатовська // Медична освіта. — 2017. — № 3. — С.106-109. — Матеріали XIV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, присвяченої 60-річчю ТДМУ, "Сучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні" [18-19 травня 2017 року, м. Тернопіль].
- Актуальність впровадження в освітній процес студентів-медиків інтерактивних методів навчання [Текст] / О. М. Разнатовська, О. А. Мурзіна, О. І. Потоцька, Г. М. Алексєєва // Медична освіта. — 2018. — № 4. — С.85-88.
- Рубанець, О.
Мережевий освітній простір [Текст] / О. Рубанець // Вища освіта України. — 2021. — № 4. — С.39-46.
- Саволюк, С. І.
Сучасні технології підвищення ефективності самостійної роботи при організації та плануванні навчального процесу [Текст] / С. І. Саволюк, В. М. Лисенко, М. Ю. Крестянов // Art of Medicine. — 2018. — № 2. — С.106-111.
- Саволюк, С. І.
Методологічні основи організації самостійної підготовки в умовах інноваційного навчально-інформаційного простору [Текст] / С. І. Саволюк, В. А. Ходос, Р. О. Балацький // Art of Medicine. — 2018. — № 2. — С.102-105.
- Стечишин, І. П.
Роль інтерактивних методів в оптимізації процесу викладання дисципліни "Етика та деонтологія у фармації" [Текст] / І. П. Стечишин, А. І. Денис // Медична освіта. — 2019. — № 4. — С.103-106.
- Титаренко, В.
Використання інтерактивних технологій навчання в освітньому процесі гурткової роботи з технічного моделювання [Текст] / В. Титаренко, О. Козирод // Вища школа. — 2019. — № 12. — С.76-84.
- Тітова, О. Т.
Використання інноваційних методів навчання під час проведення міждисциплінарної студентської науково-пізнавальної конференції "Чорна смерть - інфекція, яка повертається" [Текст] / О. Т. Тітова, І. В. Андрушко // Магістр медсестринства. — 2019. — № 1. — С.114-120.
- Тріщ, В. І.
Використання інтерактивних форм методів викладання з їх комплементацією в умовах клініки при формуванні професійних компетентностей у майбутніх медичних працівників [Текст] / В. І. Тріщ // Медична освіта. — 2020. — № 3. — С.100-104.
- Дидактичні аспекти оптимізації безперервної медичної освіти дільничних педіатрів [Текст] / О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, О. А. Цодікова та ін. // Медична освіта. — 2017. — № 3. — С.110-113. — Матеріали XIV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, присвяченої 60-річчю ТДМУ, "Сучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні" [18-19 травня 2017 року, м. Тернопіль].
- Цівко, В. М.
Інтерактивні технології як фактор підвищення ефективності формування професійних умінь молодших медичних спеціалістів [Текст] / В. М. Цівко // Магістр медсестринства. — 2016. — № 2. — С.64-69.
- Використання інтерактивного методу навчання "Case-study" у підготовці майбутніх лікарів [Текст] / І. В. Чернявська, Н. В. Скрипник, О. М. Дідушко, І. В. Паньків // Міжнародний ендокринологічний журнал. — 2019. — .15, № 1. — С.96-98.
- Інноваційні методи навчання у підготовці учасників професійно-орієнтованих олімпіад [Текст] / Л. Р. Шостакович-Корецька, В. В. Маврутенков, А. В. Чергінець та ін. // Медична освіта. — 2018. — № 4. — С.108-112.
- Яворський, П. В.
Сучасні підходи та інноваційні технології в практичній підготовці медичних фахівців [Текст] / П. В. Яворський // Магістр медсестринства. — 2019. — № 2. — С.106-112.
- Досвід впровадження новітнього інтерактивного формату проведення лекційних занять на клінічних кафедрах і ставлення до них студентів [Текст] / О. Б. Яременко, Д. В. Добрянський, І. П. Тарченко та ін. // Медичні перспективи. — 2021. — т.ХXVІ, № 2. — С.45-51.
- Використання інтерактивних методів навчання при викладанні лекційного матеріалу з дисципліни "Внутрішні хвороби" [Текст] / Р. І. Яцишин, Н. В. Чернюк, П. Р. Герич та ін. // Актуальні питання підвищення якості освітнього процесу : Збірник тез Науково-практичної конференції з міжнародною участю 17 травня 2019 року. — Івано-Франківськ : ІФНМУ, 2019. — С.67.
|