Освіта післядипломна
Документи:
- Перспективи впровадження дистанційного навчання на факультеті післядипломної освіти [Текст] / І. В. Баличевцева, О. Є. Чернишова, І. Г. Самойленко та ін. // Травма. — 2019. — т.20, № 4. — С.138-141.
- Бойко, А. І.
Формування та розвиток системи післядипломної освіти провізорів із фармацевтичної інформатики [Текст] / А. І. Бойко // Фармацевтичний журнал. — 2016. — № 1. — С.26-32.
- Бойчук, А. В.
Особливості навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології післядипломної освіти в контексті інтеграції до європейського освітнього простору [Текст] / А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська // Медична освіта. — 2021. — № 3. — С.17-22.
- Необхідність засвоєння алгоритму "MARCH" здобувачами медичної післядипломної освіти [Текст] / Н. В. Василюк, І. В. Кошель, Д. Т. Оріщак, О. М. Герич // Art of Medicine. — 2023. — № 4. — С.190-196.
- Роль лекції у медичній післядипломній освіті [Текст] / С. В. Видиборець, С. М. Гайдукова, С. А. Гусєва та ін. // Український журнал гематології та трансфузіології. — 2012. — № 6. — С.5-8.
- Выдыборец, С. В.
Опыт применения интерактивных методов для оптимизации учебного процесса при изучении трансфузиологии на этапе последипломного обучения [Текст] / С. В. Выдыборец, Ю. Ю. Дерпак // Сімейна медицина. — 2019. — № 1. — С.88-91.
- Впровадження дистанційної форми навчання в систему післядипломної освіти: проблемні питання сьогодення [Текст] / Л. В. Галій, Л. І. Шульга, В. А. Якущенко та ін. // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. — 2019. — № 3. — С.14-20.
- Данильчук, Г. О.
Оцінка ступеня емоційного вигорання у лікарів та лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти [Текст] / Г. О. Данильчук, Я. І. Венгер, Д. О. Лагода // Медична освіта. — 2019. — № 2. — С.137-142.
- Досвід використання електронного навчально-методичного комплексу для організації самостійної роботи слухачів циклу спеціалізації з ортодонтії [Текст] / М. С. Дрогомирецька, Ю. В. Ткаченко, Н. Я. Поляник та ін. // Сучасна стоматологія. — 2023. — № 6. — С.70-75.
- Єхалов, В. В.
Медична деонтологія очима лікаря за фахом "Загальна практика-сімейна медицина" [Текст] / В. В. Єхалов, О. М. Клигуненко, О. Ю. Муризіна // Сімейна медицина. — 2015. — № 6. — С.33-35.
- Післядипломне навчання лікарів з функціональної діагностики в Україні [Текст] / О. Й. Жарінов, В. О. Куць, О. А. Єпанчінцева та ін. // Кардіохірургія та інтервенційна кардіологія. — 2019. — № 1. — С.57-63.
- Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров'я України (1 повідомлення) [Текст] / О. М. Ільницька, В. Ю. Катеринюк, О. Г. Катеринюк, Н. Д. Хороб // Медична освіта. — 2018. — № 1. — С.26-29.
- Конопліцький, В. С.
Принцип безперервності навчання у підготовці лікарів-інтернів-дитячих хірургів [Текст] / В. С. Конопліцький // Хірургія дитячого віку. — 2018. — № 1. — С.109-112.
- Кривобок, В. І.
Функції клінічної складової післядипломної освіти та безперервного професійного розвитку лікарів [Текст] / В. І. Кривобок, Б. А. Рогожин // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. — 2018. — № 4. — С.69-72.
- Кркпеня, В. І.
Внесок лабораторії сімейної медицини Харківської медичної академії післядипломної освіти у розвиток первинної медико-санітарної допомоги [Текст] / В. І. Кркпеня, О. В. Жук, Н. В. Просоленко // Сімейна медицина. — 2015. — № 6. — С.30-32.
- Куцевляк, В. І.
Проблеми організації післядипломної освіти та її оцінка курсантами циклів [Текст] / В. І. Куцевляк, М. Г. Щегольова, Т. Г. Кролівець // Експериментальна і клінічна медицина( в дар ). — 2015. — № 4. — С.148-150.
- Лазарчук, Т. Б.
Роль післядипломного навчання в профілактиці синдрому емоційного вигорання у лікарів первинної ланки [Текст] / Т. Б. Лазарчук, О. Є. Самогальська, І. В. Мерецька // Медична освіта. — 2019. — № 2. — С.148-151.
- Лимар, Л. В.
Діагностика формування англомовної комунікативної академічної та фахової компетентності у майбутніх докторів філософії галузі Охорона здоров'я [Текст] / Л. В. Лимар // Український науково-медичний молодіжний журнал.Ukrainian Scientific Medical Youth Jornal(в дар). — 2022. — № 4 (135) (спецвипуск). — С.32. — I науково-практична конференція з міжнародною участю "Комунікація як необхідна складова освітнього процесу майбутніх лікарів та провізорів", [м. Київ, 14 грудня 2022р.].
- Малиновський, А. В.
Переваги сучасних симуляційних і мультимедійних технологій у викладанні хірургічних хвороб і ендоскопічної хірургії студентам та курсантам післядипломної освіти [Текст] / А. В. Малиновський, А. С. Ставничий, М. Н. Майоренко // Медична освіта. — 2018. — № 4. — С.67-70.
- Натрус, Л.
Зміни для БПР (безперервної післядипломної освіти) [Текст] / Л. Натрус // Лабораторна справа. — 2021. — № 11. — С.6-9.
- Никоненко, О. С.
Сучасні форми організації післядипломного навчання та безперервного професійного розвитку медичних працівників [Текст] / О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва // Медична освіта. — 2018. — № 2. — С.92-95.
- Сучасні технології та інноваційні підходи в освітній діяльності інституту підвищення кваліфікації спеціалістів фармації [Текст] / О. Ф. Пімінов, Д. Л. Великий, С. В. Огарь та ін. // Соціальна фармація в охороні здоров'я. — 2018. — т.4, № 4. — С.19-27.
- Радченко, В. В.
Менторство в системі післядипломної освіти лікаря [Текст] / В. В. Радченко // Медична освіта. — 2019. — № 1. — С.116-120.
- Редько, І. І.
Використання сучасних інноваційних технологій у післядипломній освіті [Текст] / І. І. Редько // Неонатологія,хірургія та перинатальна медицина. Neonatology, Surgery and Perinatal Medicine ( в дар). — 2019. — т.IX, № 4. — С.47-50.
- Редько, І. І.
Особливості використання сучасних інноваційних технологій у післядипломній освіті [Текст] / І. І. Редько // Неонатологія,хірургія та перинатальна медицина. Neonatology, Surgery and Perinatal Medicine ( в дар). — 2021. — т.XI, № 3. — С.17-20.
- Форми удосконалення якості післядипломної освіти інтернів-офтальмологів [Текст] / С. О. Риков, О. В. Туманова, О. В. Петренко, С. І. Косуба // Архів офтальмології України. — 2021. — т.9, № 2. — С.45-47.
- Римарчук, М. І.
Значення післядипломної освіти в забезпеченні соціально-професійної мобільності фахівців у сфері охорони здоров'я [Текст] / М. І. Римарчук, Л. М. Вакалюк // Галицький лікарський вісник. — 2019. — т.26, № 1. — C.52-54.
- Свиридова, Н. К.
Основи післядипломної медичної освіти на сучасному етапі европейського досвіду [Текст] / Н. К. Свиридова // Східно-європейський неврологічний журнал. — 2018. — № 2. — С.38-40.
- Січкоріз, О. Є.
Проблеми та перспективи нормативно-правового забезпечення медичної освіти на післядипломному рівні [Текст] / О. Є. Січкоріз // Буковинський медичний вісник. — 2018. — т.22, № 2. — С.164-171.
- Січкоріз, О. Є.
Результати навчання здобувачів вищої освіти на післядипломному рівні в залежності від їхньої успішності на додипломному етапі [Текст] / О. Є. Січкоріз // Львівський медичний часопис. ACTA MEDIKA LEOPOLIENSIA (дар). — 2019. — т.XXV, № 4. — С.39-44.
- Результати порівняльного дослідження показників якості стоматологічної освіти на післядипломному етапі підготовки за спеціальністю "Стоматологія" (первинна спеціалізація та передатестаційний цикл) [Текст] / О. Є. Січкоріз, Ю. О. Риберт, Л. Ю. Мінько та ін. // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров'я України. — 2019. — № 1. — С.50-54.
- Ткачук, О. Л.
Автоматизація навичок інтернів-хірургів при підготовці до об'єктивного структурованого клінічного іспиту [Текст] / О. Л. Ткачук, О. Ю. Атаманюк, О. О. Ткачук-Грогорчук // Art of Medicine. — 2020. — № 4. — С.129-134.
- Чорна, Ю. В.
Актуальні підходи до організації навчального процесу [Текст] / Ю. В. Чорна // Медичні перспективи. — 2017. — т.ХXII, № 2. — С.20-23.
- Яковцова, І. І.
Використання майстер-класів під час проведення циклів тематичного удосконалення на кафедрі патологічної анатомії [Текст] / І. І. Яковцова, А. Є. Олійник, О. В. Долгая // Медична освіта. — 2019. — № 2. — С.122-125.
|