Лекція
Документи:
- Kosenko, V. M.
The importance of the interactive lecture in the study of @methodology of research work" academic discipline in the process of bachelor nurses trainihg [Текст] / V. M. Kosenko // Медична освіта. — 2021. — № 4. — C.123-127.
- Байраченко, Р. М.
Застосування інноваційних технологій під час лекції [Текст] / Р. М. Байраченко // Медсестринство. — 2016. — № 1. — С.19-22.
- Вадзюк, С. Н.
Вплив лекції на засвоєння навчального матеріалу з нормальної фізіології [Текст] / С. Н. Вадзюк, Л. В. Татарчук // Медична освіта. — 2021. — № 3. — С.77-80.
- Ватаманюк, Н. В.
Досвід проведення лекцій із терапевтичної стоматології для чтудентів стоматологічного факультету в умовах воєнного стану в Україні [Текст] / Н. В. Ватаманюк, О. М. Солтис // Клінічна стоматологія. — 2023. — № 2-3. — С.102-106.
- Роль лекції у медичній післядипломній освіті [Текст] / С. В. Видиборець, С. М. Гайдукова, С. А. Гусєва та ін. // Український журнал гематології та трансфузіології. — 2012. — № 6. — С.5-8.
- Гарєєва, Ф.
Лекція у системі вищої освіти [Текст] / Ф. Гарєєва // Вища школа. — 2017. — № 1. — С.44-50.
- Головчак, І. С.
Сучасна лекція [Текст] / І. С. Головчак // Галицький лікарський вісник. — 2015. — т.22, № 1. — С.100-101.
- Елоева, З. В.
Лекция как форма обучения в системе последипломного образования врачей [Текст] / З. В. Елоева, Т. А. Филонова, М. Г. Щеголева // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. — 2018. — № 3. — С.31-35.
- Ермоленко, Т. И.
Методика подготовки и проведения лекции как одной из ведущих форм обучения [Текст] / Т. И. Ермоленко // Експериментальна і клінічна медицина( в дар ). — 2015. — № 2. — С.162-165.
- Заморський, І. І.
Значення лекції як вагомого пізнавально-виховуючого фактора у підготовці майбутнього медичного працівника [Текст] / І. І. Заморський, Т. В. Хмара // Медична освіта. — 2016. — № 1. — С.70-73.
- Кулаєць, В. М.
Сучасний погляд на значення лекції в навчальному процесі лікарів-інтернів [Текст] / В. М. Кулаєць // Буковинський медичний вісник. — 2015. — т.19, № 4. — С.245-247.
- Кулаєць, Н. М.
Лекція-активна форма навчання в медичному вузі [Текст] / Н. М. Кулаєць // Галицький лікарський вісник. — 2016. — т.23, № 2. — С.93-94.
- Куровська, В. О.
Критерії сучасності лекції з фізіології [Текст] / В. О. Куровська // Медична освіта. — 2016. — № 4. — С.50-52.
- Марченко, В. Г.
Лекція в системі медичної післядипломної освіти [Текст] / В. Г. Марченко, І. О. Крамний, І. О. Вороньжев // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. — 2015. — № 4. — С.6-12.
- Мельничук, М. В.
Використання навчальних мультимедійних технологій для читання лекцій лікарям-інтернам як ефективний інструмент у підготовці майбутніх лікарів-стоматологів [Текст] / М. В. Мельничук // Современная стоматология. — 2016. — № 4. — С.114-116.
- Мокия-Сербина, С. А.
Лекция как форма обучения в профессиональном образовании врачей-педиатров [Текст] / С. А. Мокия-Сербина // Галицький лікарський вісник. — 2015. — т.22, № 1. — С.109-110.
- Панасенко, Н. В.
Методичні підходи щодо організації настановчих лекцій для ефективної підготовки фармацевтів з органічної хімії до ліцензійного інтегрованого іспиту "Крок-1.Фармація" [Текст] / Н. В. Панасенко, О. О. Перепелиця // Буковинський медичний вісник. — 2015. — т.19, № 4. — С.248-252.
- Бінарні лекції в контексті єдності фундаментальної та професійної підготовки лікарів-стоматологів [Текст] / О. Б. Пермінов, І. Р. Ярмошук, В. М. Руднєва та ін. // Питання експериментальної і клінічної стоматології : Збірник наукових праць. Випуск 11. Матеріали науково-практичної конференції 10 лютого 2015 року м. Харків. — Х., 2015. — Ч.2. — С.76-79.
- Етапи планування засвоєння лекційного матеріалу лікарями-інтернами [Текст] / В. П. Польовий, Р. В. Салютін, А. С. Паляниця та ін. // Клінічна анатомія та оперативна хірургія(в дар). — 2022. — т.21, № 4. — С.68-74.
- Сиротинська, І. Д.
Досвід використання нетрадиційних форм проведення лекцій для іноземних студентів [Текст] / І. Д. Сиротинська // Медична хімія. — 2013. — т.15, № 3. — С.64-66.
- Суховолець, І. О.
Особливості проведення лекційних занять з розділу "Захворювання слизової оболонки ротової порожнини" для студентів-іноземців [Текст] / І. О. Суховолець // Медична освіта. — 2016. — № 3. — С.99-101.
- Роль бінарної лекції в розвитку професійної компетенції лікарів первинного контакту [Текст] / О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, О. А. Цодікова та ін. // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. — 2016. — № 3. — С..6-10.
- Анатомічна лекція як важливий засіб формування корпоративної академічної культури [Текст] / В. Г. Черкасов, Л. І. Остапюк, І. В. Дзевульська, О. І. Ковальчук // Медична освіта. — 2015. — № 3. — С.90-93.
- Шолойко, Н. В.
Роль лекції у навчальному процесі дисципліни"ОРганізація та економіка фармації" у системі новітніх цілей вищої фармацевтичної освіти [Текст] / Н. В. Шолойко // Медична освіта. — 2015. — № 4. — С.64-67.
- Бінарна лекція як метод оптимізації навчального процесу в медичному університеті [Текст] / О. М. Юрах, Б. М. Павликівська, О. Г. Попадинець та ін. // Клінічна анатомія та оперативна хірургія(в дар). — 2021. — Т.20, № 1. — С.48-55.
- Якимець, Наталія
Ефективність лекційної діяльності викладача фундаментальних дисциплін у медичному коледжі [Текст] / Н. Якимець // Вища школа. — 2017. — № 2. — С.69-75.
- Досвід впровадження новітнього інтерактивного формату проведення лекційних занять на клінічних кафедрах і ставлення до них студентів [Текст] / О. Б. Яременко, Д. В. Добрянський, І. П. Тарченко та ін. // Медичні перспективи. — 2021. — т.ХXVІ, № 2. — С.45-51.
|