Фармакогнозія
Документи:
- Гаїна, Ж. М.
Досвід використання інноваційних технологій для активізації пізнавальної діяльності студентів під час викладання фармакогнозії [Текст] / Ж. М. Гаїна // Медична освіта. — 2015. — № 3. — С.107-109.
- Ємельянова, О. І.
Сучасні підходи до викладання фармакогнозії студентам-фармацевтам заочної форми навчання вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації за умов кредитно-модиульної системи [Текст] / О. І. Ємельянова // Буковинський медичний вісник. — 2015. — т.19, № 1. — С.255-257.
- Використання інформаційних технологій у дистанційному навчанні провізорів-інтернів з фармакогнозії [Текст] / О. В. Мазулін, Г. В. Мазулін, Г. П. Смойловська та ін. // Запорожский медицинский журнал. — 2012. — № 6. — С.124-125.
- Малюванчук, С. В.
Особливості самостійної роботи при вивченні фармакогнозії студентами фармацевтичного факультету ІФНМУ [Текст] / С. В. Малюванчук // Art of Medicine. — 2023. — № 3. — С.156-159.
- Одинцова, В. М.
Роль і місце тестового контролю як засобу оптимізації навчального процесу при вивченні фармакогнозії [Текст] / В. М. Одинцова // Запорожский медицинский журнал. — 2012. — № 6. — С.103-105.
- Одинцова, В. М.
Методи стимулювання і мотивації навчальної діяльності студентів при вивченні фармакогнозії [Текст] / В. М. Одинцова, О. М. Денисенко // Медична освіта. — 2015. — № 3. — С.59-62.
- Одинцова, В. М.
Особливості організації самостійної роботи студентів за кредитно-модульною системою при вивченні фармакогнозії [Текст] / В. М. Одинцова, О. М. Денисенко // Запорожский медицинский журнал. — 2012. — № 2. — С.128-129.
- Чолак, І. С.
Робочий журнал з фармакогнозії як один із видів самостійної роботи студентів [Текст] / І. С. Чолак // Медична освіта. — 2015. — № 4. — С.112-114.
|