Маркетинг-у фармацїї
Документи:
- Olkhovska, A. B.
The conceptual bases of implementation of the controlling system of marketing communication management in pharmaceutical organizations [Текст] / A. B. Olkhovska, V. V. Malui // Вісник фармації. — 2018. — № 4. — С.43-51.
- Postoy, V. V.
The marketing research of the Ukrainian market of drugs for the treatment of arthritis [Текст] / V. V. Postoy, L. I. Vyshnevska // Вісник фармації. — 2018. — № 1. — С.38-42.
- Sakhnatska, N.
Analysis of the use of mobile applications by foreign and Ukrainian pharmacies within the concept of holistic marketing [Текст] / N. Sakhnatska, N. Aliekperova // Український науково-медичний молодіжний журнал.Ukrainian Scientific Medical Youth Jornal(в дар). — 2021. — № 4. — C.84-91.
- Yakovenko, O. V.
The marketing research of drugs for prevention and treatment of stress conditions at the pharmaceutical market of Ukraine [Текст] / O. V. Yakovenko, O. A. Ruban, V. V. Hrynenko // Вісник фармації. — 2018. — № 4. — С.52-56.
- Алєкперова, Н. В.
Дослідження використання концепції холістичного маркетингу в діяльності фармацевтичної компанії України [Текст] / Н. В. Алєкперова, М. А. Губар, Н. М. Сахнацька // Фармацевтичний журнал. — 2020. — т.75, № 1. — С.20-32.
- Вишницька, І. В.
Маркетинговий аналіз окремих груп протидіабетичних лікарських засобів,представлених на фармацевтичному ринку України [Текст] / І. В. Вишницька, В. В. Трохимчук // Фармацевтичний журнал. — 2017. — № 2. — С.3-11.
- Власенко, І. О.
Маркетингове дослідження асортименту глюкометрів на фармацевтичному ринку України за 2021 рік [Текст] / І. О. Власенко // Фармацевтичний журнал. — 2021. — т.76, № 4. — С.32-42.
- Інтерактивні методи навчання як спосіб розвитку творчих здібностей студентів на практичних заняттях із менеджменту та маркетингу у фармації [Текст] / О. В. Геруш, К. В. Садогурська, А. О. Паламар, Н. Я. Музика // Медична освіта. — 2017. — № 3. — С.91-94. — Матеріали XIV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, присвяченої 60-річчю ТДМУ, "Сучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні" [18-19 травня 2017 року, м. Тернопіль].
- Голубцова, К. К.
Методичний підхід до оцінки ефективності функціонування системи маркетингової логістики на фармацевтичних підприємствах [Текст] / К. К. Голубцова, Р. В. Сагайдак-Нікітюк, С. В. Барнатович // Соціальна фармація в охороні здоров'я. — 2020. — т.6, № 4. — С.49-54.
- Громовик, Б. П.
Аналіз структури тематичного плану дисципліни "менеджмент і маркетинг у фармації"на основі експертної оцінки [Текст] / Б. П. Громовик, А. В. Горілик // Український медичний альманах. — 2011. — т.14, № 4. — С.37-39.
- Громовик, Б. П.
Нейроекономіка:концептуальні питання та значення для фармації [Текст] / Б. П. Громовик, Л. М. Унгурян // Одеський медичний журнал. — 2012. — № 1. — С.12-14.
- Дацюк, Н. О.
Маркетинговий аналіз фармацевтичного ринку опіоїдних аналгетиків в Україні [Текст] / Н. О. Дацюк, Н. В. Шолойко, І. В. Жогов // Фармацевтичний журнал. — 2016. — № 6. — С.22-31.
- Маркетингові дослідження препаратів простатопротекторів, представлених на фармацевтичному ринку України [Текст] / Д. І. Дмитрієвський, М. М. Кобець, Ю. М. Кобець та ін. // Вісник фармації. — 2012. — № 3. — С.28-31.
- Кучерук, І. В.
Реалізація компетентісного підходу в навчанні студентів бакалаврів у процесі вивчення навчальної дисципліни "Медичне та фармацевтичне товарознавство" [Текст] / І. В. Кучерук // Магістр медсестринства. — 2018. — № 2. — С.25-33.
- Мнушко, З. М.
Моделювання робочого часу працівників аптек,задіяних у виконанні маркетингових функцій [Текст] / З. М. Мнушко, Г. С. Бабічева, І. В. Пестун // Запорожский медицинский журнал. — 2012. — № 5. — С.99-104.
- ОнишківО, І.
Маркетингове дослідження вітчизняного ринку гастроентерологічних лікарських засобів [Текст] / І. ОнишківО, М. М. Васенда // Фармацевтичний часопис. — 2012. — № 1. — С.79-82.
- Пестун, І. В.
Потенціал взаємодії влади та бізнесу на фармацевтичному ринку [Текст] / І. В. Пестун, З. М. Мнушко // Вісник фармації. — 2012. — № 2. — С.44-47.
- Пестун, І. В.
Теоретичне обгрунтування та практична реалізація концепції кадрового маркетингу у фармації [Текст] / І. В. Пестун, Г. С. Бабічева, С. В. Жадько // Соціальна фармація в охороні здоров'я. — 2020. — т.6, № 1. — С.40-49.
- Пестун, І. В.
Вплив нормативно-правового регулювання на маркетингову діяльність оптово-роздрібних фармацевтичних організацій [Текст] / І. В. Пестун, З. М. Мнушко // Соціальна фармація в охороні здоров'я. — 2020. — т.6, № 3. — С.49-59.
- Дослідження ринку засобів для лікування себорейного дерматиту волосистої частини голови [Текст] / В. А. Солодовник, Н. О. Ткаченко, С. А. Гладишева, А. З. Фаді // Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики ( в дар ). — 2018. — № 1. — С.112-118.
- Султангулова, Р. В.
Рекламный маркетинг в продвижении противогрибковых лекарственных средств [Текст] / Р. В. Султангулова, С. Г. Сбоева // Фармация. — 2011. — № 7. — С.25-27.
- Ткаченко, Н. О.
Аналіз вивчення поняття "соціальна відповідальність" та його інтегроване розуміння у фармації [Текст] / Н. О. Ткаченко // Запорожский медицинский журнал. — 2013. — № 3. — С.125-128.
- Ткаченко, Н. О.
Соціально-етичний та соціальний маркетинг: сутність, розвиток, доцільність застосування у фармації [Текст] / Н. О. Ткаченко, Н. М. Червоненко // Фармацевтичний часопис. — 2013. — № 1. — С.159-163.
- Ткаченко, Н. О.
Історичні аспекти становлення соціального маркетингу у фармації [Текст] / Н. О. Ткаченко, Н. М. Червоненко // Запорожский медицинский журнал. — 2012. — № 2. — С.107-110.
- Трохимчук, В. В.
Маркетинг-аналіз фармацевтичного ринку лікарських засобів для профілактики та лікування хворих на COVID-19 з ураженнями центральної нервової системи [Текст] / В. В. Трохимчук, І. О. Панкратов // Фармацевтичний журнал. — 2024. — т.79, № 3. — С.11-24.
- Шматенко, О. П.
Маркетинговий аналіз ринку інгібіторів протонної помпи : у фокусі омепразол та езомепразол [Текст] / О. П. Шматенко, В. В. Осьодло // Соціальна фармація в охороні здоров'я. — 2020. — т.6, № 4. — С.72-78.
- Штрімайтіс, О. В.
Маркетинговий аналіз використання лікарських засобів із вмістом ретиноїдів у разі лікування акне [Текст] / О. В. Штрімайтіс, О. С. Кухтенко, В. І. Чуєшов // Фармацевтичний журнал. — 2022. — т.77, № 6. — С.3-10.
|