Маркетинг-в стоматології
Документи:
- Дагмар, Пауліне Хайнке
Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів [Текст] / П. Х. Дагмар // Імплантологія.Пародонтологія.Остеологія. — 2011. — № 4. — С.62-63.
- Зарічна, Т. П.
Маркетингове дослідження вітчизняного ринку лікарських засобів,які застосовують у стоматології [Текст] / Т. П. Зарічна // Український стоматологічний альманах. — 2015. — № 4. — С.79-83.
- Хайнке, Д. П.
Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів.Тенденції майбутнього з використанням TQM Частина 12.Життєвий баланс на підприємстві-спокійно досягати мети [Текст] / Д. П. Хайнке // Імплантологія.Пародонтологія.Остеологія. — 2016. — № 2. — С.55-57.
- Хайнке, Д. П.
Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів.Частина 13.Життєвий баланс на підприємстві.-Майбутнє:постійно тримайте своє майбутнє у полі зору-досягайте мети і сповнення бажань за допомогою стратегічного менеджменту [Текст] / Д. П. Хайнке // Імплантологія.Пародонтологія.Остеологія. — 2016. — № 3. — С.51-52.
- Хайнке, Д. П.
Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів.Тенденції майбутнього з використанням TQM Частина 15.Стратегічний манеджмент 3 [Текст] / Д. П. Хайнке // Імплантологія.Пародонтологія.Остеологія. — 2017. — № 1. — С.36-37.
- Хайнке, Д. П.
Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів [Текст] / Д. П. Хайнке // Імплантологія.Пародонтологія.Остеологія. — 2018. — № 2. — С.48-50.
- Хайнке, Д. П.
Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів.Якість життя в компанії-керування стратегією [Текст] / Д. П. Хайнке // Імплантологія.Пародонтологія.Остеологія. — 2018. — № 3. — С.60-62.
- Хайнке, Д. П.
Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів [Текст] / Д. П. Хайнке // Імплантологія.Пародонтологія.Остеологія. — 2019. — № 1. — С.57-58.
- Хайнке, Д. П.
Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів.Успішне спілкування-що розкриває мова тіла [Текст] / Д. П. Хайнке // Імплантологія.Пародонтологія.Остеологія. — 2018. — № 4. — С.53-54.
- Хайнке, Д. П.
Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів.Успішне лікування-міміка та жести [Текст] / Д. П. Хайнке // Імплантологія.Пародонтологія.Остеологія. — 2019. — № 4. — С.43-44.
- Хайнке, Д. П.
Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів [Текст] / Д. П. Хайнке // Імплантологія.Пародонтологія.Остеологія. — 2012. — № 4. — С.53-54.
- Хайнке, Д. П.
Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів Soft Skills ( "м'які навички")-Особистісне кар'єрне зростання з використанням "мяких навичок ".Частина3.Сила жінки:Який одяг вам потрібен? [Текст] / Д. П. Хайнке // Імплантологія.Пародонтологія.Остеологія. — 2013. — № 4. — С.65-66.
- Хайнке, Д. П.
Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів.Тенденції майбутнього з використанням TQM.Частина 9.Життєвий баланс і здоров'я [Текст] / Д. П. Хайнке // Імплантологія.Пародонтологія.Остеологія. — 2015. — № 2. — С.82-83.
- Хайнке, Д. П.
Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів.Частина 10.Життєвий баланс у клініці [Текст] / Д. П. Хайнке // Імплантологія.Пародонтологія.Остеологія. — 2015. — № 3. — С.83-84.
- Хайнке, Дагмар П.
Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів. Секрет успішних людей [Текст] / Дагмар П. Хайнке // Імплантологія.Пародонтологія.Остеологія. — 2012. — № 2. — С.67-68.
|