Маркетинг
Підтеми:
Документи:
- Інноваційні напрями маркетингової діяльності підприємства [Текст] // Практика управління медичним закладом. — 2017. — № 11. — С.43-45.
- Дагмар, Пауліне Хайнке
Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів.Типи клієнтів [Текст] / П. Х. Дагмар // Імплантологія.Пародонтологія.Остеологія. — 2010. — № 3. — С.60-61.
- Дагмар, Пауліне Хайнке
Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів.Члени команди.Типи клієнтів.Частина 2 [Текст] / П. Х. Дагмар // Імплантологія.Пародонтологія.Остеологія. — 2010. — № 4. — С.72-73.
- Дагмар, Пауліне Хайнке
Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів.Частина 4."Зовнішні впливачі " [Текст] / П. Х. Дагмар // Імплантологія.Пародонтологія.Остеологія. — 2011. — № 2. — С.74.
- Дагмар, Пауліне Хайнке
Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів.Типи клієнтів [Текст] / П. Х. Дагмар // Імплантологія.Пародонтологія.Остеологія. — 2010. — № 1. — С.98-99.
- Дагмар, Пауліне Хайнке
Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів [Текст] / П. Х. Дагмар // Імплантологія.Пародонтологія.Остеологія. — 2010. — № 2. — С.63-64.
- Іванюк, А. В.
Медичний маркетинг у закладах охорони здоров'я з механізмами державно-приватного партнерства [Текст] / А. В. Іванюк // Кардіохірургія та інтервенційна кардіологія. — 2023. — № 1-2. — С.95-98.
- Лісневська, Наталія
Маркетинг в охороні здоров'я-необхідність у ринкових умовах [Текст] / Н. Лісневська // Практика управління медичним закладом. — 2016. — № 8. — С.7-17.
- Львова, Л.
Нейромаркетинг : манипуляция или ориентация на потрибителя [Текст] / Л. Львова // Современная фармация. — 2015. — № 9. — С.38-41.
- Мнушко, З. М.
Моделювання робочого часу працівників аптек,задіяних у виконанні маркетингових функцій [Текст] / З. М. Мнушко, Г. С. Бабічева, І. В. Пестун // Запорожский медицинский журнал. — 2012. — № 5. — С.99-104.
- Мнушко, З. Н.
Оценка влияния кадрового потенциала аптечных сетевых структур на эффективность решения маркетинговых задач [Текст] / З. Н. Мнушко, И. В. Пестун, А. С. Бабичева // Провизор. — 2010. — № 21. — С.16-21.
- Пащенко, В.
Ефективний внутрішній маркетинг-запорука успіху медичного закладу [Текст] / В. Пащенко // Практика управління медичним закладом. — 2016. — № 3. — С.64-71.
- Пестун, І. В.
Маркетингові дослідження в управлінні маркетингом фармацевтичних оптових підприємств [Текст] / І. В. Пестун, З. М. Мнушко // Фармацевтичний журнал. — 2009. — № 5. — С.12-17.
- Маркетингові дослідження асортименту лікарських засобів на основі солей природного походження [Текст] / О. О. Салій, О. П. Баула, К. Ю. Мелеш, Г. І. Кузьміна // Фармацевтичний журнал. — 2022. — т.77, № 5. — С.23-34.
- Федяк, І. О.
Маркетинговий аналіз антибактерійних препаратів групи азитроміцину для використання у педіатрії [Текст] / І. О. Федяк, І. П. Білик // Соціальна фармація в охороні здоров'я. — 2018. — т.4, № 1. — С.72-82.
|