Лікарські препарати-реклама
Документи:
- Крушельницький, О. Д.
Реклама лікарських засобів:шкода чи користь [Текст] / О. Д. Крушельницький, І. В. Огороднічук // Український медичний вісник/Therapia. — 2015. — № 5. — С.16.
- Пономаренко, М. С.
Розподільний та зведений рейтинг-ранговий аналіз результатів моніторингу телереклами ТОП-10 ( ліки )першого порядку за 2010-2014 рр. [Текст] / М. С. Пономаренко, О. С. Соловйов // Здоров'я суспільства. — 2015. — т.4, № 1-2. — С.69-78.
- Семенів, Д. В.
Дослідження сучасного ставлення лікарів до реклами лікарських засобів та правил належної промоції в Україні [Текст] / Д. В. Семенів // Український медичний альманах. — 2014. — т.17, № 1. — С.49-51. — Матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю "Аспекти розвитку фармацевтичних та медичних досліджень на сучасному етапі " [Луганськ ,27-28 березня 2014 р.].
- Соловйов, О. С.
Поглиблений аналіз рейтинг-рангового розподілу (ТОП-10 ) телереклами лікарських засобів за 2004-2014 рр. ( на базі лінійно-ієрархічних методів ) [Текст] / О. С. Соловйов // Здоров'я суспільства. — 2014. — № 1-2. — С.44-49.
- Соломенний, А. М.
Щодо реклами лікарських засобів та її особливостей з позиції профілактичної медицини [Текст] / А. М. Соломенний, Л. В. Вакарюк // Український медичний вісник/Therapia. — 2015. — № 6. — С.19-24.
- Удовенко, О. О.
Контроверсійні питання реклами лікарських засобів в Україні [Текст] / О. О. Удовенко, І. Я. Городецька, Н. Л. Ханик // Фармацевтичний часопис. — 2013. — № 2. — С.76-79.
- Шаргородский, А. П.
Как повысить уровень продаж,или хитрая аптечная реклама [Текст] / А. П. Шаргородский // Провизор. — 2010. — № 6. — С.10-11.
- Шаргородский, А. П.
Планирование рекламной кампании ,или успех в бизнесе от А до Я [Текст] / А. П. Шаргородский // Провизор. — 2010. — № 5. — С.12-14.
|