Студенти-контроль знань
Документи:
- Амосова, К. М.
Удосконалення методики проведення підсумкового модульного контролю [Текст] / К. М. Амосова, Г. В. Мостбауер, С. Ю. Калініна // Медична освіта. — 2015. — № 2. — С.39-40. — Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю,присвяченої пам'яті ректора члена-кореспондента НАМН України,професора Леоніда Якимовича Ковальчука,"Реалізація закону України "Про вищу освіту" у вищій медичній та фармацев.
- Андріюк, Л. В.
Роль і місце кафедри реабілітаційної і нетрадиційної медицини у підготовці фахівців з 'народної і нетрадиційної медицини".Стандарти навчання та контролю знань [Текст] / Л. В. Андріюк // Фітотерапія.Часопис. — 2016. — № 3. — С.62-68.
- Бабенко, А. Д.
Організація проведення підсумкового модульного контролю з предмета "Ортодонтія" на VI курсі навчання на кафедрі дитячої стоматології Івано-Франківського національного медичного університету [Текст] / А. Д. Бабенко // Клінічна стоматологія. — 2015. — № 3-4. — С.73-76.
- Засоби проведення кінцевого контролю знань студентів медичного факультету Івано-Франківського національного медичного університету з дисципліни "Фтизіатрія" [Текст] / Л. А. Баблюк, М. М. Островський, І. Я. Макойда та ін. // Галицький лікарський вісник. — 2013. — т.20, № 3. — С.111.
- Багрій, М. М.
Поетапність підготовки до складання інтегрованого ліцензійного іспиту "Крок 1.Загальна лікарська підготовка" [Текст] / М. М. Багрій // Галицький лікарський вісник. — 2013. — т.20, № 4. — С.78-80.
- Белегай, Р. І.
Особливості проведення підсумкового модульного контролю з предмету "Клінічна фармакологія" [Текст] / Р. І. Белегай // Галицький лікарський вісник. — 2015. — т.22, № 4 ( ч.1). — С.106-107.
- Бодяка, В. Ю.
Тестовий комп"ютерний контроль,як спосіб підвищення об"єктивності оцінки рівня знань студентів на занятті [Текст] / В. Ю. Бодяка // Клінічна та експериментальна патологія (в дар). — 2015. — т.XIV, № 3. — С.177-179.
- Вадзюк, С. Н.
Контроль вхідного рівня знань як передумова ефективної організації навчального процесу на кафедрі [Текст] / С. Н. Вадзюк, С. С. Наконечна, І. Я. Папінко // Медична освіта. — 2021. — № 4. — С.10-15.
- Удосконалення методів контролю рівня знань студентів при вивченні циклу"Неонатологія"в контексті навчання за кредитно-модульною системою [Текст] / А. Б. Волосянко, З. Р. Кочерга, О. Б. Синоверська та ін. // Галицький лікарський вісник. — 2010. — № 3. — С.136-138.
- Гінцяк, В. Т.
Аналіз якості навчання медичних сестер Закарпатського базового медичного коледжу за результатами стандартизованого тестового державного іспиту "Крок М" [Текст] / В. Т. Гінцяк, Н. І. Рега // Медсестринство. — 2015. — № 2. — С.8-11.
- Грицан, Л. Д.
Багатоваріантні та комплексні задачі як засоби перевірки якості засвоєння програмного матеріалу з фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі [Текст] / Л. Д. Грицан // Медична освіта. — 2017. — № 4. — С.14-17.
- Кредитно-модульна система в організації навчального процесу на кафедрі ендокринології Івано-Франківського національного медичного університету [Текст] / О. М. Дідушко, В. І. Боцюрко, І. Г. Бабенко та ін. // Галицький лікарський вісник. — 2009. — № 3. — С.89-90.
- Еш, Світлана
Відкриті заняття у вищих навчальних закладах як форма контролю процесу навчання [Текст] / С. Еш // Вища школа. — 2012. — № 3. — С.84-91.
- Жмудська, Г. В.
Обгрунтування значення методики"семестрового тестового контролю" для оцінки теоретичної та практичної підготовки студентів-іноземців у вивченні іноземної(української) мови за професійним спрямуванням [Текст] / Г. В. Жмудська // Медична освіта. — 2012. — № 3. — С.30-32.
- Зозуляк, Н. В.
Засоби проведення підсумкового модульного контролю №1 знань студентів медичного факультету Івано-Франківського національного медичного університету з пропедевтики внутрішньої медицини [Текст] / Н. В. Зозуляк // Архів клінічної медицини ( дар). — 2014. — № 1. — С.96-97.
- Іваночко, Н. Я.
Проведення підсумкового модульного контролю у студентів на кафедрі хірургії стоматологічного факультету [Текст] / Н. Я. Іваночко // Архів клінічної медицини ( дар). — 2013. — № 2. — С.102-104.
- Карпець, М. В.
Особливості контролю знань студентів при вивченні медичної хімії в умовах кредитно-трансферної системи [Текст] / М. В. Карпець // Медична освіта. — 2016. — № 4. — С.47-49.
- Князевич-Чорна, Т. В.
Тестовий контроль як метод оцінювання знань студентів у вищих медичних навчальних закладах [Текст] / Т. В. Князевич-Чорна // Клінічна анатомія та оперативна хірургія(в дар). — 2013. — Т.12, № 1. — С.103-105.
- Кривуля, Г.
Контроль залишкових знань [Текст] / Г. Кривуля, О. Шкіль, В. Каук // Вища школа. — 2009. — № 5. — С.97-110.
- Куцик, Р. В.
Дискусійні питання щодо форми і змісту тестування як засобу контролю знань студентів у вищих навчальних закладах медичного профілю [Текст] / Р. В. Куцик // Галицький лікарський вісник. — 2012. — т.19, № 3(ч.1). — С.72-76.
- Особливості проведення модулю 3 на кафедрі акушерства і гінекології [Текст] / І. В. Левицький, Н. М. Кінаш, О. В. Нейко, Л. В. Гінчицька // Актуальні питання підвищення якості освітнього процесу : Збірник тез Науково-практичної конференції з міжнародною участю 17 травня 2019 року. — Івано-Франківськ : ІФНМУ, 2019. — С.34.
- Тестова система оцінювання якості знань : точка зору викладачів та студентів [Текст] / І. Ю. Литовченко, Е. В. Ніколішина, Н. М. Іленко, Ю. В. Сідаш // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. — 2020. — № 1. — С.10-13.
- Максимчук, Л. Т.
Особливості створення тестових завдань для контролю рівня знань з неврології [Текст] / Л. Т. Максимчук // Галицький лікарський вісник. — 2012. — т.19, № 4. — С.112-114.
- Рейтингова система оцінювання знань студентів вищих навчальних закладів [Текст] / Ю. Г. Масікевич, В. Ф. Мислицький, О. М. Жуковський, С. С. Ткачук // Клінічна та експериментальна патологія (в дар). — 2015. — т.XIV, № 2. — С.278-280.
- Мельник, В. І.
Особливості впливу на мотивацію студентів до навчання у медичному коледжі [Текст] / В. І. Мельник, О. Л. Трофименко // Буковинський медичний вісник. — 2015. — т.19, № 1. — С.263-264.
- Мельник, Н. С.
Тестовий контроль знань студентів-стоматологів як важлива складова якості освіти [Текст] / Н. С. Мельник // Галицький лікарський вісник. — 2014. — т.21, № 1. — С.79-81.
- Мельничук, Г. М.
Шляхи поліпшення підготовки студентів IV-V курсів до підсумкової державної атестації на кафедрі дитячої стоматології [Текст] / Г. М. Мельничук, І. А. Кріль, І. С. Лісецька // Art of Medicine. — 2018. — № 1. — С.73-76.
- Михайлюк, І. О.
Принципи оцінювання знань студента на кафедрі патоморфології в умовах кредитно-модульної системи [Текст] / І. О. Михайлюк, Е. О. Кіндратів, З. Я. Гурик // Галицький лікарський вісник. — 2010. — т.17, № 4. — С.107-108.
- Оптимізація організації контролю знань студентів з гістології,цитології та ембріології у світлі вимог Болонського процесу [Текст] / Ю. М. Нерянов, В. К. Сирцов, О. В. Федосєєва, В. М. Євтушенко // Галицький лікарський вісник. — 2010. — т.17, № 2 частина 2. — С.108-110.
- Ніколаєва, О. В.
Оптимізація оцінювання знань студентів з теоретичної медицини на фундаментальних кафедрах в умовах кредитно-трансферної системи [Текст] / О. В. Ніколаєва, Н. А. Шутова // Медична освіта. — 2016. — № 1. — С.39-40.
- Ніколішина, Е. В.
Моніторинг якості оцінювання знань студентів засобами тестового контролю [Текст] / Е. В. Ніколішина, І. Ю. Литовченко, Н. М. Іленко // Медична освіта. — 2019. — № 4. — С.34-38.
- Панасенко, Н. В.
Методичні підходи щодо організації настановчих лекцій для ефективної підготовки фармацевтів з органічної хімії до ліцензійного інтегрованого іспиту "Крок-1.Фармація" [Текст] / Н. В. Панасенко, О. О. Перепелиця // Буковинський медичний вісник. — 2015. — т.19, № 4. — С.248-252.
- Пластунов, Б. А.
Про якість тестових завдань із гігієни до ліцензійного іспиту "Крок-2 .Загальна лікарська підготовка" [Текст] / Б. А. Пластунов // Львівський медичний часопис. ACTA MEDIKA LEOPOLIENSIA (дар). — 2012. — № 2. — С.83-90.
- Досвід складання ліцензійного інтегрованого іспиту "КРОК-3" за спеціальністю "Стоматологія" [Текст] / М. М. Рожко, З. Т. Костишин, В. Ю. Катеринюк та ін. // Галицький лікарський вісник. — 2010. — № 2 частина 1. — С.132-133.
- Глибина засвоєння знань за оцінкою результатів субтестів "Крок 3 Стоматологія" на кафедрі стоматології ФПО ІФНМУ [Текст] / М. М. Рожко, Л. І. Пелехан, С. В. Косенко та ін. // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. — 2013. — № 3. — С.73-75.
- Оцінювання знань студентів з дисципліни "медична хімія " [Текст] / А. Л. Романюк, М. В. Мельник, І. Д. Сиротинська та ін. // Архів клінічної медицини ( дар). — 2010. — № 1. — С.84-85.
- Романюк, Л. Б.
Організація та контроль якості оцінювання знань студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології [Текст] / Л. Б. Романюк, Н. Я. Кравець // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. — 2020. — № 1. — С.14-17.
- Руда, О. Ю.
Оптимізація засобів навчання,контролю та самоконтролю рівня знань студентів-медиків [Текст] / О. Ю. Руда, О. В. Костильов // Медична освіта. — 2012. — № 4. — С.130-131.
- Основні принципи проведення модульного контролю з дисципліни "патологічна анатомія за професійним спрямуванням" для студентів за фаховим напрямком "фізична терапія, ерготерапія" [Текст] / О. М. Рудяк, І. О. Михайлюк, Е. О. Кіндратів та ін. // Актуальні питання підвищення якості освітнього процесу : Збірник тез Науково-практичної конференції з міжнародною участю 17 травня 2019 року. — Івано-Франківськ : ІФНМУ, 2019. — С.159.
- Саварин, Т. В.
Використання тестового контролю та тестових завдань у навчанні іноземної мови студентів немовних вищих навчальних закладів [Текст] / Т. В. Саварин, І. Р. Бекус // Медична освіта. — 2012. — № 1. — С.15-18.
- Самотовка, О. Л.
Вивчення проблем об'єктивного оцінювання успішності студентів за болонською системою на прикладі результатів вивчення біостатистики [Текст] / О. Л. Самотовка // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров'я України. — 2012. — № 4. — С.76-80.
- Семенець, А. В.
Про оновлення "інформаційної системи перевірки знань у медичній освіті " [Текст] / А. В. Семенець, С. Б. Чеканов // Медична освіта. — 2016. — № 3. — С.82-89.
- Сенишин, Н. Ю.
Форми контролю та підготовка матеріалів методичного забезпечення студентів з дисципліни "Дерматологія та венерологія" [Текст] / Н. Ю. Сенишин // Галицький лікарський вісник. — 2014. — т.21, № 1. — С.88-89.
- Синоверська, О. Б.
Контроль знань студентів у науково-педагогічному процесі [Текст] / О. Б. Синоверська // Архів клінічної медицини ( дар). — 2012. — № 2. — С.113-115.
- Використання "рівнів навчання" для оцінки знань студентів на циклі "Психіатрія.Наркологія " [Текст] / І. Д. Спіріна, С. В. Рокутов, Р. М. Тимофєєв, А. В. Шорніков // Медична освіта. — 2016. — № 3. — С.90-92.
- Щодо проблеми формування комунікативної компетентності при опануванні психологічних знань студентами-медиками [Текст] / І. Д. Спіріна, О. В. Шевякова, С. В. Рокутов, Т. Й. Шустерман // Медична освіта. — 2016. — № 1. — С.103-105.
- Сулима, В. С.
Використання GOOGLE форм для контролю знань студентів з біомеханіки та клінічної кінезіології [Текст] / В. С. Сулима, В. М. Шлемко // Актуальні питання підвищення якості освітнього процесу : Збірник тез Науково-практичної конференції з міжнародною участю 17 травня 2019 року. — Івано-Франківськ : ІФНМУ, 2019. — С.161.
- Впровадження системи тестового контролю рівня знань студентів у навчальний процес кафедри анатомії людини [Текст] / В. О. Тихолаз, О. І. Башинська, П. О. Стельмащук та ін. // Медична освіта. — 2016. — № 1. — С.106-108.
- Впровадження електронного журналу обліку відвідування та успішності студентів на кафедрі анатомії людини [Текст] / В. О. Тихолаз, В. С. Школьіков, Ю. В. Грищенко та ін. // Медична освіта. — 2016. — № 1. — С.109-111.
- Унгурян, Л. М.
Застосування тестової системи оцінки знань у навчальному процесі [Текст] / Л. М. Унгурян, М. С. Образенко // Медична освіта. — 2011. — № 3. — С.20-22.
1
2
|