Студенти-іспити
Документи:
- The results of implementation of the unified state qualification examination of pharmacy students at Dnipropetrovsk medical academy [Текст] / T. M. Potapova, V.Yu. Sliesarchuk, O. A. Podpletnia, N. V. Lohvynenko // Медична освіта. — 2020. — № 1. — С.16-20.
- Моніторинг якості медичної освіти:результати тестових державних ліцензійних іспитів [Текст] / М. В. Банчук, І. Є. Булах, О. П. Волосовець, М. Р. Мруга // Медична освіта. — 2009. — № 2. — С.14-22.
- Форми контролю в медичному ВНЗ України: старий - новий усний іспит [Текст] / І. Ф. Бєленічев, Н. В. Бухтіярова, С. В. Горбачова, І. Б. Самура // Медична освіта. — 2018. — № 4. — С.22-25.
- Білий, А. К.
Онлайн-підготовка студентів до ліцензійного іспиту "Крок 1. Фармація" з органічної хімії: поточний стан, перспективи впровадження [Текст] / А. К. Білий, О. Ю. Воскобойнік, С. І. Коваленко // Медична освіта. — 2018. — № 4. — С.26-30.
- Богуцька, Н. К.
Ефективність елементів модульної системи навчання у підготовці студентів до ліцензійного іспиту "Крок2.Загальна лікарська підготовка" [Текст] / Н. К. Богуцька, С. І. Прунчак // Медична освіта. — 2009. — № 4. — С.15-17.
- Бойко, Т. В.
Досвід підготовки студентів VI курсу до ліцензійного іспиту "Крок-2" на кафедрі внутрішньої медицини №3 [Текст] / Т. В. Бойко // Медична освіта. — 2017. — № 2. — С.99-101.
- Бойчук, І. Д.
Особливості підготовки фахівців лабораторної діагностики до ліцензійного інтегрованого іспиту "Крок М" у фаховому коледжі [Текст] / І. Д. Бойчук, В. А. Болух, І. О. Першко // Медична освіта. — 2021. — № 3. — С.11-16.
- Бугерчук, О. В.
Підхід до організації об'єктивного структурованого клінічного іспиту ( ОСКІ) зі спеціальності 221 "Стоматологія" [Текст] / О. В. Бугерчук, О. І. Бульбук, О. В. Бульбук // Art of Medicine. — 2020. — № 2. — С.86-91.
- Булах, І. Є.
Поспішаємо розумно [Текст] / І. Є. Булах // Медична освіта. — 2018. — № 2. — С.14-17.
- Булах, І. Є.
Напередодні запровадження ЄДКІ. Крок 1. 2018; Спеціальності "Медицина", "Стоматологія", "Фармація" [Текст] / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Т. С. Слухай // Медична освіта. — 2018. — № 4. — С.6-18.
- Бульбук, О. I.
Оцінка результатів ліцензійного інтегрованого іспиту "Крок 2.Стоматологія" у 2013 році на стоматологічному факультеті [Текст] / О. I. Бульбук, О. В. Бугерчук // Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих навчальних закладах Прикарпаття ІІІ-ІV р. акредитації : тези науково-методичної конференції 28 квітня 2014 року. — Івано-Франківськ : ІФНМУ, 2014. — С.21-22.
- Венгринович, Н. Р.
Комплекс лексико-граматичних вправ для ефективної підготовки до виконання субтесту англійською мовою ліцензійного іспиту "Крок 1.Фармація "( на основі навчальних матеріалів дисципліни "англійська мова за професійним спрямуванням ( курс за вибором)") [Текст] / Н. Р. Венгринович, І. Ф. Цебрук // Актуальні питання підвищення якості освітнього процесу : Збірник тез Науково-практичної конференції з міжнародною участю 17 травня 2019 року. — Івано-Франківськ : ІФНМУ, 2019. — С.73.
- Гречишкіна, Н. В.
Аналіз результатів тестування з соціальної медицини та організації охорони здоров'я,як складової ліцензійного інтегрованого іспиту "Крок2.Загальна лікарська підготовка" [Текст] / Н. В. Гречишкіна // Сучасні медичні технології (дар). — 2015. — № 4. — С.12-15.
- Гриньків, Я. О.
Оптимізація методології проведення підготовки, самопідготовки та контролю рівня знань провізорів-інтернів до "Крок 3. Фармація" [Текст] / Я. О. Гриньків, І. Ю. Рев'яцький, О. М. Заліська // Фармацевтичний журнал. — 2019. — № 5. — С.54-64.
- Аналіз факторів на якість організації процесу підготовки до іспиту "Крок.Фармація" [Текст] / Я. О. Гриньків, І. Ю. Рев'яцький, О. М. Заліська, Д. В. Камінський // Фармацевтичний журнал. — 2020. — т.75, № 4. — С.60-68.
- Грицик, А. Р.
Інтегрований тестовий іспит Крок-2 для спеціальності "Фармація,промислова фармація" як етап оцінювання рівня професійних компетентностей випускників [Текст] / А. Р. Грицик, О. А. Струк, Т. І. Коляджин // Art of Medicine. — 2024. — № 1. — С.191-199.
- Іоффе, І. В.
Досвід розвитку критичного мислення як ключової компетенції сучасного спеціаліста галузі охорони здоров'я [Текст] / І. В. Іоффе, С. М. Смірнов, М. Є. Криворучко // Медична освіта. — 2017. — № 3. — С.72-74. — Матеріали XIV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, присвяченої 60-річчю ТДМУ, "Сучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні" [18-19 травня 2017 року, м. Тернопіль].
- Колоскова, О. К.
Готовність лікарів-інтернів до написання тестового іспиту "Крок-3" як критерій ефективності вузівської підготовки [Текст] / О. К. Колоскова, Л. А. Іванова, С. І. Прунчак // Медична освіта. — 2010. — № 3. — С.24-26.
- Корильчук, Н. І.
Проведення об'єктивного структурованого клінічного іспиту [Текст] / Н. І. Корильчук, О. О. Воронцов, О. Р. Ясній // Медична освіта. — 2019. — № 4. — С.18-23.
- Кравченко, Г. Б.
Аналіз результатів ліцензійного іспиту "Крок-1 Фармація" з дисципліни "Біологічна хімія" серед іноземних студентів національного фармацевтичного університету [Текст] / Г. Б. Кравченко, О. А. Красільнікова, В. П. Филимоненко // Медична освіта. — 2017. — № 2. — С.130-133.
- Луценко, О. А.
Кореляційний аналіз результатів складання іспиту "Крок" [Текст] / О. А. Луценко, А. Г. Сидоренко, Р. В. Луценко // Медична освіта. — 2021. — № 4. — С.37-41.
- Імплементація симуляційного навчання в об'єктивний структурований клінічний іспит для студентів медичного факультету на кафедрі акушерства та гінекології [Текст] / І. М. Маланчин, Л. М. Маланчук, В. М. Мартинюк, Л. Є. Лимар // Медична освіта. — 2019. — № 4. — С.93-97.
- Методичні аспекти покращення підготовки студентів-випускників з ортопедичної стоматології до практично-орієнтованого та тестового ліцензійного іспитів [Текст] / І. В. Машейко, П. Г. Герасимчук, Р. Ю. Матвєєнко та ін. // Медична освіта. — 2018. — № 1. — С.35-38.
- Семестрові комплексні тестові іспити-надійний критерій оцінки знань студентів [Текст] / І. Р. Мисула, В. П. Марценюк, К. О. Пашко, О. О. Стаханська // Медична освіта. — 2010. — № 1. — С.16-37.
- Ожоган, З. Р.
Підготовка студентів 5 курсу до ліцензованого іспиту "Крок 2" стоматологія [Текст] / З. Р. Ожоган, І. Р. Кумгир, В. П. Левко // Актуальні питання підвищення якості освітнього процесу : Збірник тез Науково-практичної конференції з міжнародною участю 17 травня 2019 року. — Івано-Франківськ : ІФНМУ, 2019. — С.155.
- Олійник, І. Ю.
Роль нових технологій у самопідготовці студентів-стоматологів до ліцензійного інтегрованого іспиту"Крок Стоматологя" за кредитно-модульної системи організації навчального процесу [Текст] / І. Ю. Олійник // Медична освіта. — 2012. — № 3. — С.72-75.
- Актуальні напрямки модернізації навчально-методичного та матеріально-технічного забезпечення навчального процесу в галузі знань "Охорона здоров'я" в аспекті адаптації до міжнародних критеріїв оціювання [Текст] / Т. О. Перцева, І. С. Шпонька, І. В. Твердохліб, О. Ю. Потоцька // Медичні перспективи. — 2019. — т.ХXIV, № 4. — С.4-11.
- Посоленик, Л. Я.
Актуальні питання підготовки та оцінювання якості знань здобувачів вищої освіти в галузі знань "Охорона здоров'я" шляхом складання тестових іспитів. Напередодні запровадження ЄДКІ [Текст] / Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник, О. В. Авдєєв // Медична освіта. — 2019. — № 1. — С.27-31.
- Роговий, Ю. Є.
Нові методичні підходи покращання підготовки студентів до складання ліцензійних інтегрованих іспитів "Крок" ,єдиного державного кваліфікаційного іспиту,англійська мова професійного спрямування [Текст] / Ю. Є. Роговий, О. В. Білоокий, В. В. Білоокий // Буковинський медичний вісник. — 2022. — т.26, № 4. — С.72-76.
- Романюк, Л. Б.
Аналіз проведених заходів з підготовки студентів-медиків до здачі тестового іспиту "Крок-1" з мікробіології, вірусології та імунології [Текст] / Л. Б. Романюк, Н. Я. Кравець // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. — 2019. — № 1. — С.18-21.
- Савка, І. Г.
Підготовка іноземних громадян до складання іспитів щодо підтвердження дипломів на Батьківщині випускників -як один із видів навчально-методичної роботи та складової освітнього процесу в БДМУ [Текст] / І. Г. Савка, С. Д. Савка, М. Н. Гарас // Буковинський медичний вісник. — 2022. — т.26, № 4. — С.77-81.
- Сапатий, А. Л.
Методика проведения практично-орієнтованого державного іспиту з дисципліни "Клінічна фармація" [Текст] / А. Л. Сапатий // Галицький лікарський вісник. — 2013. — т.20, № 2. — С.146-147.
- Сельський, П. Р.
Обгрунтування застосування ROC-аналізу показників успішності з фундаментальних медичних дисциплін в якості маркерів визначення груп ризику при складанні ліцензійного інтегровного іспиту для підвищення якості підготовки лікарів [Текст] / П. Р. Сельський // Вісник наукових досліджень. — 2015. — № 2. — С.121-125.
- Інтеграція дистанційної форми в навчальний процес на післядипломному етапі підготовки лікарів-інтернів до складання ліцензійного іспиту "Крок-3. Стоматологія": реалії та перспективи [Текст] / О. Є. Січкоріз, Т. І. Пупін, Л. Ю. Мінько, Т. С. Колач // Медична освіта. — 2018. — № 2. — С.125-130.
- Удосконалення системи ліцензійних іспитів "Крок 3" в умовах режимів підвищеної готовності та надзвичайної ситуації [Текст] / Т. М. Старча, О. П. Волосовець, І. Є. Булах, Ю. С. П'ятницький // Медична освіта. — 2015. — № 2. — С.14-19. — Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю,присвяченої пам'яті ректора члена-кореспондента НАМН України,професора Леоніда Якимовича Ковальчука,"Реалізація закону України "Про вищу освіту" у вищій медичній та фармацев.
- Федяк, І. О.
Аналіз матеріального забезпечення проведення практично-орієнтованих державних іспитів на фармацевтичному факультеті Івано-Франківського національного медичного університету [Текст] / І. О. Федяк // Галицький лікарський вісник. — 2014. — т.21, № 4. — С.98-100.
|