Болонський процес
Документи:
- Болонский процесс и будущее Украины [Текст] // Український медичний вісник/Therapia. — 2010. — № 2. — С.8-10.
- Національний звіт України про впровадження положень Болонського процесу до VI міністерської конференції [Текст] // Вища школа. — 2009. — № 3. — С.3-26.
- Использование положений Болонской декларации в отечественном последипломном образовании врачей-стоматологов [Текст] / С. И. Абакаров, Д. В. Сорокин, К. С. Аджиев и др. // Стоматология. — 2011. — т.90, № 4. — С.4-8.
- Андрійців, С. С.
Оптимізація формування новітніх підходів підготовки студентів-лікарів-стоматологів за умов впровадження принципів Болонської освіти [Текст] / С. С. Андрійців // Галицький лікарський вісник. — 2012. — т.19, № 4. — С.99-100.
- Андрух, В. С.
Засади післядипломної медичної освіти лікарів України в аспекті болонського процесу [Текст] / В. С. Андрух, М. В. Слободян // Практикуючий лікар. — 2013. — № 1. — С.89-93.
- Баблюк, Л. А.
Особливості викладання практичних занять із предмету "Фтизіатрія" у студентів стоматологічного факультету Івано-Франківського національного медичного університету в умовах Болонської євроінтеграції [Текст] / Л. А. Баблюк, М. М. Островський // Галицький лікарський вісник. — 2012. — т.19, № 4. — С.100-101.
- Баблюк, Л. А.
Проведення модульного контролю із предмету "Фтизіатрії" й оцінювання дисципліни у студентів стоматологічного факультету Івано-Франківського національного медичного університету за стандартами Болонської системи [Текст] / Л. А. Баблюк, М. М. Островський // Архів клінічної медицини ( дар). — 2012. — № 2. — С.102-103.
- Баблюк, Л. А.
Болонський процес-рушійна сила вищої освіти [Текст] / Л. А. Баблюк, М. М. Островський, М. О. Кулинич-Міськів // Буковинський медичний вісник. — 2012. — т.16, № 4. — С.236-237.
- Ефективність поєднання традиційних форм навчання із засадами Болонського процесу у доклінічній підготовці лікарів [Текст] / М. М. Багрій, Н. М. Воронич-Семченко, О. Г. Попадинець, В. Ю. Вишиванюк // Галицький лікарський вісник. — 2010. — № 1. — С.89-91.
- Байдалка, І. Д.
Методологічні засади викладання епідеміології студентам стоматологічного факультету у світлі вимог Болонського процесу [Текст] / І. Д. Байдалка // Медична освіта. — 2013. — № 1. — С.88-90.
- Моніторинг якості медичної освіти:результати тестових державних ліцензійних іспитів [Текст] / М. В. Банчук, І. Є. Булах, О. П. Волосовець, М. Р. Мруга // Медична освіта. — 2009. — № 2. — С.14-22.
- Беденюк, А. Д.
До питання впровадження європейської системи трансферу кредитів у контексті Болонської системи [Текст] / А. Д. Беденюк // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров'я України. — 2012. — № 1. — С.15-17.
- Беденюк, А. Д.
Доктрина ведення навчального процесу у державних вищих медичних навчальних закладах згідно з кредитно-модульною системою [Текст] / А. Д. Беденюк // Медична освіта. — 2012. — № 1. — С.13-14.
- Бендера, І.
Паспортизація навчальної діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи [Текст] / І. Бендера // Вища школа. — 2009. — № 11. — С.61-78.
- Білозір, Л. І.
Досвід викладання фтизіатрії студентам в умовах реалізації основних положень Болонської угоди [Текст] / Л. І. Білозір // Львівський медичний часопис. ACTA MEDIKA LEOPOLIENSIA (дар). — 2012. — T. XVIII, № 4. — С.57-58.
- Богуцька, Н. К.
Ефективність елементів модульної системи навчання у підготовці студентів до ліцензійного іспиту "Крок2.Загальна лікарська підготовка" [Текст] / Н. К. Богуцька, С. І. Прунчак // Медична освіта. — 2009. — № 4. — С.15-17.
- Застосування тестових технологій під час вивчення суспільних дисциплін студентами ТДМУ ім. І.Я. Горбачевського [Текст] / С. В. Бондаренко, В. Й. Кульчицький, Л. В. Кравчук та ін. // Медична освіта. — 2012. — № 1. — С.27-29.
- Організація навчання студентів в умовах кредитно-модульної системи [Текст] / В. А. Бочаров, Г. І. Макуріна, Т. М. Пахольчук та ін. // Запорожский медицинский журнал. — 2010. — т.12, № 2. — С.160-161.
- Булах, І. Є.
Проблеми оцінювання знань студентів у контексті вимог Болонської декларації [Текст] / І. Є. Булах, О. П. Волосовець, М. Р. Мруга // Медична освіта. — 2011. — № 2. — С.20-22.
- Василевич, С. В.
Формування нової парадигми вітчизняної медичної освіти у контексті принципів Болонської декларації [Текст] / С. В. Василевич, О. М. Панько, О. О. Цицюра // Галицький лікарський вісник. — 2011. — т.18, № 2. — С.147-149.
- Ващенко, Н. М.
Сучасна вища освіта в Україні (проблеми реалізації болонського процесу в Українській вищій освіті ) [Текст] / Н. М. Ващенко // Медична освіта. — 2009. — № 3. — С.48-52.
- Винницька, Р. Б.
Методичні особливості самостійної роботи студентів із токсикологічної хімії у вищих навчальних медичних закладах відповідно до вимог Болонської декларації [Текст] / Р. Б. Винницька // Прикарпатський вісник НТШ ( в дар ). — 2015. — № 4. — С.113-121.
- Вишиванюк, В. Ю.
Методика переходу до викладання внутрішньої медицини ( модуль 1 ) за Болонським процесом [Текст] / В. Ю. Вишиванюк // Галицький лікарський вісник. — 2013. — т.20, № 3. — С.114-115.
- Аналіз ефективності впровадження кредитно-модульної системи у викладанні предмету "Педіатрія" [Текст] / А. Б. Волосянко, Л. Я. Іванишин, О. Б. Синоверська та ін. // Галицький лікарський вісник. — 2010. — № 1. — С.92-94.
- Організація самостійної роботи студентів на кафедрі дитячих хвороб у контексті Болонського процесу [Текст] / А. Б. Волосянко, Л. Я. Іванишин, О. Б. Синоверська та ін. // Архів клінічної медицини ( дар). — 2009. — № 1. — С.88-89.
- Специфіка впровадження основних засад Болонського процесу у викладанні неонатології [Текст] / А. Б. Волосянко, З. Р. Кочерга, О. Б. Синоверська та ін. // Архів клінічної медицини ( дар). — 2010. — № 1. — С.79-81.
- Волощук, Н. І.
Актуальні питання викладання фармакології на медичному та стоматологічному факультетах:проблеми та перспективи [Текст] / Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, Е. В. Беляєв // Медична освіта. — 2012. — № 3. — С.23-26.
- Рейтингова оцінка знань студентів у світлі вимог Болонського процесу [Текст] / Н. М. Воронич-Семченко, М. М. Багрій, О. Г. Попадинець та ін. // Проблеми сучасної медичної науки та освіти ( в дар ). — 2010. — № 3. — С.8-10.
- Гаврилів, Г. М.
Використання елементів проблемного навчання при проведенні лекцій у медичних ВНЗ як метод мотивації студентів до самостійної роботи при кредитно-модульній системі навчання [Текст] / Г. М. Гаврилів, Г. М. Мельничук, С. В. Косенко // Архів клінічної медицини ( дар). — 2010. — № 2. — С.93-95.
- Гаврилюк, Н. С.
Курс за вибором ( фізіотерапія): вдосконалення системи оцінювання в світлі Болонського процесу [Текст] / Н. С. Гаврилюк // Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих навчальних закладах Прикарпаття ІІІ-ІV р. акредитації : тези науково-методичної конференції 28 квітня 2014 року. — Івано-Франківськ : ІФНМУ, 2014. — С.27-29.
- Галюк, В. М.
Значення принципів Болонського процесу у підвищенні якості навчання на кафедрі внутрішньої медицини [Текст] / В. М. Галюк, Н. М. Галюк, М. І. Яворський // Буковинський медичний вісник. — 2012. — т.16, № 3(ч.1). — С.159-161.
- Герич, П. Р.
Аналіз ефективності впровадження кредитно-модульної системи у викладання предмету "Пульмонологія" [Текст] / П. Р. Герич, Р. І. Яцишин, М. М. Островський // Туберкульоз,легеневі хвороби,ВІЛ-інфекція. — 2010. — № 2. — С.96-99.
- Удосконалення якості підготовки лікарів в умовах Болонського процесу [Текст] / Л. В. Глушко, Н. В. Чаплинська, Н. З. Позур, Т. Ю. Гавриш // Медична освіта. — 2011. — № 4. — С.47-49.
- Голотюк, В. В.
Оптимізація викладання візуальних форм раку для студентів на курсі онкології згідно з вимогами кредитно-модульної системи навчання [Текст] / В. В. Голотюк, А. Є. Крижанівська, І. Д. Костишин // Галицький лікарський вісник. — 2010. — № 1. — С.94-96.
- Грищук, М. І.
Науково-методичні основи викладання фундаментальних дисциплін іноземним студентам-медикам [Текст] / М. І. Грищук // Медична освіта. — 2012. — № 3. — С.27-29.
- Дорофєєв, А. Е.
Досвід організації навчального процесу у вищих медичних навчальних закладах Польщі [Текст] / А. Е. Дорофєєв, Т. В. Мягкова, Х. Джоанна // Медична освіта. — 2012. — № 1. — С.99-101.
- Дроняк, М. М.
Впровадження принципів кредитно-модульної системи навчання на кафедрі хірургії №2.Перші результати та подальші кроки [Текст] / М. М. Дроняк // Галицький лікарський вісник. — 2010. — № 2 частина 1. — С.117-119.
- Жильцов, О.
Сучасні підходи до проектування навчального процесу в умовах євроінтеграції [Текст] / О. Жильцов // Вища школа. — 2009. — № 11. — С.40-49.
- Заноздра, Л. М.
Упровадження принципів Болонського процесу в післядипломну освіту-один із напрямків інтеграції до європейської вищої освіти [Текст] / Л. М. Заноздра // Сімейна медицина. — 2009. — № 1. — С.6-7.
- Заяць, Л. М.
Окремі аспекти навчально-педагогічного плану патологічної фізіології за кредитно-модульною системою [Текст] / Л. М. Заяць, І. Б. Кремінська, В. А. Левицький // Архів клінічної медицини ( дар). — 2009. — № 1. — С.90-94.
- Зіменковський, В. М.
Досвід і проблеми запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу [Текст] / В. М. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко // Медична освіта. — 2009. — № 2. — С.37-39.
- Золотарьова, І.
Розвиток системи оцінювання якості вищої освіти у франкофоннх країнаї Європейського Союзу:досвід Франції та Бельгії [Текст] / І. Золотарьова, М. Колісник // Вища освіта України. — 2015. — № 4. — С.74-81.
- І, .Золотарьова
Імплементація європейських підходів до університетських магістерських програм у системі вищої освіти України [Текст] / З. І, Ш. Жан-Юг // Вища школа. — 2010. — № 10. — С.42-48.
- Іваночко, Н. Я.
Болонська система і навчальний процес( практика) на кафедрі хірургії стоматологічного факультету [Текст] / Н. Я. Іваночко // Галицький лікарський вісник. — 2013. — т.20, № 3. — С.123-125.
- Івченко, В. К.
Майбутнє післядипломної освіти:болонський процес чи кредитно-модульна система? [Текст] / В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Ю. І. Налапко // Медична освіта. — 2011. — № 2. — С.64-65.
- Актуальні проблеми опанування практичних навичок на кафедрі загальної хірургії на засадах Болонської декларації [Текст] / О. Ю. Іоффе, В. С. Кульбака, В. М. Меллін та ін. // Медична освіта. — 2012. — № 2. — С.81-84. — Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції,"Впровадження нових технологій за кредитно-модульної системи організації навчального процесу у ВМ(Ф)НЗ III-IV рівнів акредитації" [26-27 квітня 2012 року,м.Тернопіль].
- Кадочников, В. С.
Оптимізація викладання на кафедрі загальної хірургії в умовах кредитно-модульної системи [Текст] / В. С. Кадочников, Д. М. Давидов, Н. Д. Волошенкова // Медична освіта. — 2009. — № 3. — С.19-20.
- Казаков, В. М.
Новітні тенденції розвитку європейської медичної освіти [Текст] / В. М. Казаков, О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак // Медична освіта. — 2009. — № 2. — С.40-44.
- Кліщ, Г. І.
Спільні та відмінні риси впровадження болонського процесу в Австрії та Україні [Текст] / Г. І. Кліщ, А. М. Пришляк // Медична освіта. — 2009. — № 3. — С.33-36.
- Колесник, Ю. М.
Болонський процес та шляхи покращення рівня підготовки фахівців [Текст] / Ю. М. Колесник, Ю. М. Некрянов // Медична освіта. — 2010. — № 2. — С.117-119.
1
2
3
|